EXKURZIA DO VIEDNE

03.12.2013 14:00

Dňa 27. 11. 2013 sa žiaci triedy 2.A, 2.B a 3.A zúčastnili na exkurzii vo Viedni v sprievode Mgr. Heleny Jarošincovej a Mgr. Daniely Gajdošovej. Naša prvá zastávka bola v mestečku Kittsee, kde sme navštívili čokoládovňu Hauswirth. Mali sme aj možnosť ochutnať a kúpiť si ich sladké výrobky. Ďalej naša cesta smerovala do nákupného centra Shopping City Süd. Nasledovala prehliadka centra Viedne. Našu exkurziu sme ukončili návštevou vianočných trhov.

  • Bolo super, skvelá vianočná atmosféra a príjemní ľudia. Najviac nás potešila bezplatná ochutnávka v čokoládovni. Skvele sme sa zabavili. (Filip II.A)
  • Z Viedne sme si odniesli skvelé zážitky a aj keď bolo studené počasie, tak nás zahrial tradičný vianočný punč.   (Domino II.A)
  • Páčili sa mi pamiatky a vianočné trhy.  (Tomáš II.A)
  • Z Viedne som si doniesol plnú tašku sladkostí a prázdnu peňaženku.  (Adrián II.A)
  • Bolo  veľmi zaujímavé prechádzať sa medzi historickými budovami v centre mesta.(Klaudia, II.A)
  • Najlepší zážitok pre mňa bol, keď sme sa dorozumievali rukami nohami a nakoniec vysvitlo, že predavačka hovorí ešte lepšie po slovensky než my. (Lenka, II.A)
  • Vianočné trhy boli okúzľujúce svojou svetelnou výzdobou a dobrým punčom.(Pavla, II.A)
  • Tento výlet sa vydaril na 100% a mohli by sme ísť aj nabudúce. (Lucia, II.A)
  • Páčila sa nám ochutnávka čokolád, vianočný pomarančový punč ale najviac sa nám páčila úžasná vianočná atmosféra. Nádherný bol aj strom lásky. (Monika, Viktória II.B)
  • Páčila sa mi atmosféra na vianočných trhoch, výzdoba námestia a parku. Nie všade nájdeme takú peknú vianočnú výzdobu ako vo Viedni. (Monika, Simona II.B)
  • Zaujímavá bola čokoládovňa v Kittsee a vianočné trhy. Videli sme tam výrobu čokolády a celú prevádzku.
  • (Martin, Lukáš II.B)
  • Vo Viedni sa mi veľmi páčilo, videli sme veľa zaujímavých vecí, počas prehliadky mesta sme sa dozvedeli veľa nových informácií a aj napriek veľkej zime som rada, že som mala možnosť opäť junavštíviť.( Simona, III. A)
  • Vo Viedni bolo veľmi pekne. Najviac sa mi páčila návšteva čokoládovne a atmosféra na vianočných trhoch. ( Lenka, III.A) 

Bohatú obrazovú dokumentáciu z exkurzie nájdete v sekcii FOTOGALÉRIA.